Podnieś wiarygodność o 50%, a sprzedaż sama wzrośnie o 100%

Brak komentarzy
Dużo niewiadomych, mało wiarygodności
Zanim klient kupi cokolwiek od Ciebie, Ty wcześniej musisz kupić jego uwagę i uznanie. Zdobądź to wiarygodnością.

Od prezentacji handlowej oczekuje się głównie wiarygodności. Klient będzie sceptyczny, taka jego natura. Mało ważne pozostaje to co obiecujesz klientowi i jak bardzo jesteś przekonany, że Twój produkt robi przysługę klientowi. 

W pełni przekonany klient o tym, iż jesteś w 100% szczery, praktycznie gwaratnuje udaną sprzedaż
Podnoszenie wiarygodności niech stanie się Twym głównym zadaniem w całym procesie sprzedaży. Z tego wynika dla nas, konieczność dokładniejszego poznania potrzeb klienta.

Odwoływanie się do potrzeb klienta, podniesie wiarygodność Ciebie jako sprzedawcy. Dajesz tym do zrozumienia, iż chcesz pomóc klientowi rozwiązać jakiś z jego problemów a nie tylko wcisnąć mu nieciekawy produkt.

 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz