Podnieś wiarygodność o 50%, a sprzedaż sama wzrośnie o 100%
Dużo niewiadomych, mało wiarygodności |
Zanim klient kupi cokolwiek od Ciebie, Ty wcześniej musisz kupić jego uwagę i uznanie. Zdobądź to wiarygodnością.
Od prezentacji handlowej oczekuje się głównie wiarygodności. Klient będzie sceptyczny, taka jego natura. Mało ważne pozostaje to co obiecujesz klientowi i jak bardzo jesteś przekonany, że Twój produkt robi przysługę klientowi.
W pełni przekonany klient o tym, iż jesteś w 100% szczery, praktycznie gwaratnuje udaną sprzedaż
Podnoszenie wiarygodności niech stanie się Twym głównym zadaniem w całym procesie sprzedaży. Z tego wynika dla nas, konieczność dokładniejszego poznania potrzeb klienta.
Odwoływanie się do potrzeb klienta, podniesie wiarygodność Ciebie jako sprzedawcy. Dajesz tym do zrozumienia, iż chcesz pomóc klientowi rozwiązać jakiś z jego problemów a nie tylko wcisnąć mu nieciekawy produkt.
Subskrybuj:
Komentarze do posta
(
Atom
)
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz