Toggle navigation
O mnie
Kontakt
W budowie
Sprzedaż
Zagajenie
Badanie potrzeb
Język Korzyści
Obiekcje
Finalizacja
Submit
Świąteczno-noworoczne życzenia
Marcin Staszak
17:23
Brak komentarzy
Życzę wszystkim spełnienia marzen do których dążycie. Owocnych dni, ambitnych wyzwań i radości z tego co robicie. Niech uśmiech będzie waszą ozdobą.
ps. Nie handlujcie w święta :)
Nowszy post
Starszy post
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Subskrybuj:
Komentarze do posta ( Atom )
Newsletter
Jeśli chcesz poznać najskuteczniejsze techniki sprzedażowe to zapisz się ...
Email :
Imię :
Zgadzam się z
polityką prywatności
również nie lubię Spamu! Masz moje słowo, że twoje dane są bezpieczne
Kategorie
sprzedaż
Badanie potrzeb
samoocena
pozyskiwanie klientów
bariery
Popularne Posty
Kiedy stosować technikę "3 razy tak"?
Słyszeliście o tej technice? Naprowadzacie klienta by odpowiadał 3 razy tak w kwestiach dla niego oczywistych. Tak to wygląda, prawda? ...
Co lepiej zastosować, motywację dążeniową czy unikową?
Aby móc wejść do tematu od strony sprzedawcy, wypadaw wpierw określić co rozumiemy przez motywację dążeniową a co przez unikową. Nie da się...
Jak odpowiedzieć na zarzut: „muszę pomyśleć…”
„zastanowię się” Na pewno zdarzyły Ci się sytuacje w których klient pod koniec rozmowy rzuca te krótkie stwierdzenie „przemyśl...
4-letnie dziecko zadaje dziennie 437 pytań... Sprzedawca, podczas wywiadu 7! A ty?
Bądź jak dziecko! Baw się swoimi zabawkami! Skąd taka różnica? Według periodyków poświęconych zagadnieniu, dzieci w wieku od 3 do ...
"Yyyyy" lub "ummhm" i co z tym zrobić?
M ówcy dość często nieświadomie wykorzystują wypełniacze jak "yyyyyyyyyyyy" lub "yhmm". Jeśli spojrzysz na to z psycho...
Jak sprzedawać żeby klienci chcieli brać?
N a ile zgodzisz się ze stwierdzenim "Nikt nie lubi kiedy się mu coś sprzedaje ale każdy uwielbia kupować". J eśli i ty tak...
Pomóż zanim sprzedasz. Z jakiego powodu ma to priorytet i znaczenie finansowe?
Klienci szukają różnych wartości w sieci oraz na lokalnym rynku. Zadają liczne pytania, które wiele firm jak i handlowców zupełnie igno...
Efekt reflektora
Dotychczas nie wyszscy słyszeli o czymś, co nazywane jest efektem reflektora (the spotlight effect). Temat dogłębnie zbadał Tom Gilovich , a...
Jakie nawyki ciała zdradzają Cię a nawet o tym nie wiesz??
Zdajesz sobie sprawę nie od dziś, jak ważny jest element komunikacji niewerbalnej a jednak dajesz się zwieść swym nie uświadamianym nawyk...
SPIN - jak zakręcić rozmową handlową aby podbić wyniki?
SPIN to akronim od słów Sytuacyjnie, Problemowo, Implikujące, oraz ostatni (najważniejszy!) o którym dowiesz się w trakcie artykułu; S...
Archiwum bloga
►
2016
( 12 )
►
czerwca
( 2 )
►
maja
( 1 )
►
lutego
( 1 )
►
stycznia
( 8 )
►
2015
( 15 )
►
listopada
( 3 )
►
października
( 3 )
►
lipca
( 3 )
►
czerwca
( 6 )
▼
2014
( 27 )
▼
grudnia
( 4 )
Świąteczno-noworoczne życzenia
Co mają relacje do sprzedaży?
Sugestywność w sprzedaży, co potrafi ludzka wyobra...
Co lepiej zastosować, motywację dążeniową czy unik...
►
sierpnia
( 2 )
►
lipca
( 11 )
►
czerwca
( 10 )
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz